Glow in the Herfst

‘Glow in the Herfst’; zo luidde de campagne-heading voor de herfstvakantie voor binnenspeeltuin Monkey Town in Rijswijk. Binnenspeeltuinen moeten het vooral hebben van vakanties. En de Herfstvakantie is daar een belangrijk voorbeeld van. Het is immers koud, nat en winderig, dus speel je liever binnen! Daarbij werd in die periode de Glow Jungle geïntroduceerd. Een glow-in-the-dark jungle waarin bezoekers kunnen mini-golfen en lasergamen. Reden om een speciale Herfstcampagne op te zetten om meer bezoekers naar Monkey Town te trekken.

Op de Kaart bedacht ‘Glow in the Herfst’. Onder deze noemer werd de Glow Jungle geïntroduceerd en werden bezoekers via social media geactiveerd om naar Monkey Town te komen. Zo hebben we op Facebook geadverteerd en gecommuniceerd dat alle bezoekers die tijdens de Herfstvakantie naar Monkey Town komen, een winkaart kunnen invullen. Daarmee maak je kans op een jaar lang gratis spelen! Ook werden er glow-bandjes uitgereikt en kon men gratis lasergamen en/of mini-golfen. Tenslotte werden er diverse persberichten uitgestuurd die door de media goed opgepikt zijn. De actie is succesvol geweest met posts op Facebook waarbij meer dan 80.000 mensen zijn bereikt en veel bezoekers in de herfstvakantie naar de indoor speeltuin zijn gekomen. Daarbij is het aantal online fans flink opgelopen wat sindsdien voor een omvangrijke, betrokken en actieve fanbase heeft gezorgd.