Campagne rondom opening Jumpsquare.

Indoor trampolinepark Jumpsquare heeft begin 2018 haar deuren geopend in Rijswijk. Het trampolinepark beslaat 3.000 m2 en is gevuld met trampolines, foampits, een trapeze, een slackline en een Big Airbag. En met trampoline dodgeball en basketball is het plaatje helemaal compleet. Het park is geschikt voor zowel jong als oud, maar de focus doelgroep is 10-18 jaar.

Aan op de Kaart de opdracht de communicatie en promotie rondom de opening te verzorgen. Onder de heading ‘We staan te springen’ is de campagne gelanceerd. De campagne is in fases ingedeeld waarbij eerst ingezet werd op zichtbaarheid en bekendheid en vervolgens op activatie. Zo hebben we een bouwbord geplaatst, zijn er bussen in Rijswijk, Delft en Den Haag ingezet en hebben we alle scholen, bso’s, bibliotheken, horeca en diverse andere jongerenlocaties voorzien van posters en flyers. En uiteraard hebben social media (Facebook en Instagram) een grote rol gespeeld bij de promotie van het trampolinepark. Verder richting de opening hebben we een klassenactie opgetuigd via de sociale kanalen. Twee klassen van basisscholen uit de omgeving mochten met de gehele klas gratis komen jumpen tijdens de opening. Dit alles werd uiteraard begeleid en uitgelicht middels PR. Tijdens het openings-event heeft Wethouder van Hemert het park geopend waarna de klassen de trampolines mochten testen! De opening werd door de diverse media opgepikt (krant, online, radio én TV) in de regio.

Na de opening zetten we in op HAH-activatie, retargeting en social media (o.a. middels video-advertising).