Naam en huisstijl.

Angela vond het, na 20 jaar bij diverse financiële instellingen, tijd om voor zichzelf te beginnen in de financiële sector. Met Mastiek Finance biedt ze horeca-ondernemers financieel advies bij de (door)start van hun restaurant of café. Op de Kaart heeft haar geholpen bij het verzinnen van de naam en het ontwerpen van haar huisstijl.

‘Mastiek maken’ is een klassieke horeca-term wat duidt op een goede voorbereiding van het restaurant (tafels klaarmaken, indekken, glaswerk poetsen, etc.) alvorens het de deuren opent. Een treffende vergelijking met de diensten die Angela biedt met Mastiek Finance. Vaak beweegt ze zich tussen een horeca-ondernemer en een financiële instelling (bank, crowdfunding) om een goed plan te schrijven en/of een passende financiering te vinden. Een goede start is belangrijk dus!

De focus in de huisstijl ligt op de toegevoegde waarde (+) die Mastiek Finance kan bieden met kennis en kunde, gecombineerd met speelse wiskundige elementen om het financiële karakter te benadrukken. Met deze frisse, frivole stijl blijft Mastiek Finance doelbewust weg van de veelal blauw/zakelijke sferen in deze branche.

De huisstijl is doorgevoerd naar o.a. stationary, een website en een digitale nieuwsbrief ‘Mastiek Messages’.

Kijk eens op mastiekfinance.nl

 

In samenwerking met Einszwei.

CATEGORY: